«My Beauty, My Say»: Η καμπάνια που αποδεικνύει πως η ομορφιά δεν έχει «καλούπι» – Ομορφιά | Νέα

[ad_1]

«My Beauty, My Say»Τι κοινό έχουν μία χορεύτρια burlesque, μία ποιήτρια, ένα μοντέλο, μία μποξέρ, μία fashion blogger, μία inspirational speaker, μία δημιουργός ταινιών, μία δικηγόρος και μία εκκεντρικά ντυμένη ηλικιωμένη γυναίκα; Αυτές οι εννέα γυναίκες συνθέτουν το βίντεο της νέας καμπάνιας του Dove «My Beauty, My Say» και δίνουν το έναυσμα για να δημιουργηθεί το πρώτο κίνημα που καλεί όλες τις γυναίκες να μιλήσουν ανοιχτά ενάντια στα στερεότυπα που τίθενται γύρω από την ομορφιά.

Η Grace Gotham, 41 ετών, από τη Νέα Υόρκη, που εμφανίζεται στο βίντεο της καμπάνιας, για πολλά χρόνια δεχόταν σχόλια για τη μεγάλη της μύτη, αλλά η ανακάλυψη του κινήματος της punk, της επέτρεψε να στηρίξει με θάρρος την εμφάνισή της. Σταμάτησε να κρύβεται πίσω από τα μακριά μαλλιά της, αλλάζοντας τα σε ένα κούρεμα mohawk και έκανε piercing στη μύτη της. Τώρα εργάζεται ως χορεύτρια burlesque και θεωρεί τη μύτη της το πιο δυνατό  χαρακτηριστικό της, λέγοντας χαρακτηριστικά «Δεν θα με καθορίσουν οι προσδοκίες κανενός». Η αυτοπεποίθηση που έδειξε η Grace για την προσωπική της ομορφιά, υποστηρίζεται και από τις έρευνες που διεξήγαγε το Dove, στις οποίες διαπιστώθηκε ότι το 73% των γυναικών συμφωνεί ότι οι πιο όμορφες γυναίκες δεν είναι εκείνες που γεννιούνται με τα «καλύτερα» φυσικά χαρακτηριστικά, αλλά εκείνες που αξιοποιούν στο έπακρο τα χαρακτηριστικά που έχουν!

Μέσα από την ιστορία της Grace και των υπόλοιπων οκτώ γυναικών που συμμετέχουν στο βίντεο της καμπάνιας «My Beauty, My Say», το Dove έχει σκοπό να εμπνεύσει όλες τις γυναίκες και να μεταδώσει το μήνυμα πως κάθε γυναίκα μπορεί να απελευθερωθεί από τα όρια που της θέτουν οι άλλοι, απλά δείχνοντας πίστη στις δυνάμεις της και υπερασπίζοντας την ομορφιά της!«My Beauty, My Say»

Το Dove, καλεί όλες τις Ελληνίδες να γίνουν κι αυτές μέρος του παγκόσμιου κινήματος «My Beauty, My Say» ανεβάζοντας μια φωτογραφία τους στον προσωπικό τους λογαριασμό στο Instagram και κάνοντας τη δική τους δήλωση για τα στερεότυπα που τίθενται γύρω από την ομορφιά, χρησιμοποιώντας το hashtag #MyBeautyMySay. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύεται η αυτοπεποίθηση όλων των γυναικών, ενώ το Dove μέσω αυτής της καμπάνιας υποστηρίζει το σημαντικό έργο του Συνδέσμου για τα Δικαιώματα της Γυναίκας, του πρώτου αποκλειστικά φεμινιστικού Σωματείου στην Ελλάδα, που σκοπό έχει την επίτευξη της τυπικής και της ουσιαστικής ισότητας των δύο φύλων, την προάσπιση και κατοχύρωση των δικαιωμάτων των γυναικών και την εξάλειψη των στερεοτύπων φύλου.stella_video_thumbnail_rain-779028, «My Beauty, My Say»

Οι γυναίκες ανησυχούν συνεχώς για την εμφάνισή τους, βάζοντας όρια και νιώθοντας πίεση για να είναι «μέρος ενός συνόλου». Έτσι, παρόλο που 8 στις 10 γυναίκες πιστεύουν ότι κάθε γυναίκα έχει κάτι στην εμφανισή της που είναι όμορφο, στην πραγματικότητα, 1 στις 2 γυναίκες με χαμηλή αυτοεκτίμηση για το σώμα της, παραδέχεται ότι δεν αισθάνεται αρκετή αυτοπεποίθηση για να στηρίξει με θάρρος τις αποφάσεις της. Όπως ακριβώς οι γυναίκες που συμμετέχουν στην καμπάνια, έτσι και 8 στις 10 γυναίκες παγκοσμίως συμφωνούν ότι θα προτιμούσαν να είναι ο πιο όμορφος εαυτός τους με βάση τα δικά τους δεδομένα, παρά να ακολουθούν τα στερεότυπα που θέτουν οι άλλοι για την ομορφιά. Το ίδιο ποσοστό γυναικών δηλώνουν ότι λαμβάνουν περισσότερα κοπλιμέντα για την εξωτερική τους εμφάνιση, παρά για τις προσπάθειές τους, τα επιτεύγματά τους και την αξία τους.

Η καμπάνια «My Beauty, My Say» εμπνέει όλες τις γυναίκες να στηρίξουν και να διαδώσουν δυνατά την ίδια ιδέα: ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΟΜΟΡΦΙΑ, ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΓΝΩΜΗ! Γιατί η πίστη στην ομορφιά σου επηρεάζει όχι μόνο την αυτοπεποίθησή σου, αλλά αποτελεί κινητήριο δύναμη για να κυνηγήσεις τους στόχους σου με αποφασιστικότητα και να αξιοποιήσεις τις δυνατότητές σου στο έπακρον, χωρίς να επιτρέπεις η γνώμη καθενός να γίνει «εμπόδιο» στις δικές σου επιθυμίες και επιδιώξεις!

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram



[ad_2]
Πηγή: www,instyle.gr